home | contact | statistieken | quiz | vrienden | fokkers

Inloggen

Inlognaam:
Wachtwoord:

Nog niet geregistreerd?

Heb je nog geen account aangemaakt? Dan moet je je eerst registeren.

Puppykennel

Jolanda Schuurman
Wie heeft er ervaring met puppykennel uit Baarle Hertog Nassau? Ze hebben een ruby teefje te koop. Staan altijd op marktplaats. Groet Jolanda
Sunday 6 February 2005 om 00:23 uur

samson (gast) ip: 82.157.106.***
hoi,koop nooit,maar dan ook nooit een puppy bij die kennel.ik heb er vorige week een shih tzu gekocht.hij was na 3 dagen ziek,ik naar de door hun aangeweze dierenarts in turnhout,was maar een verkoudheidje zei hij.2 dagen nadien was mijn pup samson zo ziek dat ik naar mijn eigen dieren arts ben gegaan.en wat bleek,hij heeft een hondeziekte,genaamd de ziekte van carree,gaat gepaard met diaree,overgeven en een longontsteking.de arts vroeg mij waar ik hem vandaan had,hij zei dat deze mensen puppys uit de oostbloklanden halen met een vals paspoort,ze liegen alles aan elkaar.na 5 dagen intensieve verzorging van mijn allerliefste samson gaat het nu wat beter,en ik hoop dat hij het gaat redden.ik stel voor om hier een keer met een groep naar toe te gaan om te demonstreren.deze mensen zijn gewetenloos.geloof me!!
Thursday 8 June 2006 om 20:01 uur

lovely dogs
niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thursday 8 June 2006 om 20:07 uur

mirella (gast) ip: 213.17.56.***
ik ben al eens gewaarschuwd voor een dierenarts in Turnhout!! Hij zou meewerken aan valse papieren en stickers voor inentingen in paspoortjes!!! groetjes mirella en sam
Thursday 8 June 2006 om 21:40 uur

serena
Als je een lief en goed hondje zoekt van een fokker: living colours heeft 2 hondjes, waarmee ze niet verder mee kunnen fokken. Ik geloof vanwege stambomen. Ik heb ooit een half uur met haar aan de telefoon gezeten en zouden gaan kijken naar een prachtige tri-color. Maar toen kwam chef voorbij en zijn we uiteindelijk niet gegaan. Het klonk er liefdevol en goed (serieuze fokker die ook de ziektes in de gaten houdt). Het lijkt wel reclame, maar mijn eerste indruk was heel positief. Ze staat bij de snuffels: m. dijkshoorn. grtjs
Thursday 8 June 2006 om 22:07 uur

Bende van vier
Soms vraag ik me wel eens af; Hebben mensen nou een bord voor hun hoofd of willen ze voor een klein bedrag op de eerste rij zitten. Ik vergelijk het altijd maar met auto's. Je betaalt een panda en wil een mercedess rijden. Mensen gebruik je verstand. Zolang er bij broodfokkers gekocht word, zolang zullen er hondjes op de wereld gezet worden met een 'handicap'. Mensen werken het ook wel heel erg zelf in de hand. Deze discussie is al zo vaak aan gegaan. Gebruik je verstandd en doe het gewoon niet. Spaar dan wat langer of ga op zoek naar een herplaatser. Maar wel bij een erkende fokker. Groetjes Anita.
Friday 9 June 2006 om 07:29 uur

Nicolukuh
Heeey allemaal, Ja ik heb daar ook een klacht over. Ik heb daar een chihuahua teefje gekocht en na 2 dagen was ze doodziek. Mijn dierenarts zei dat ze geen enkele in-enting heeft gehad en dat ze nog nooit(!!)ontwormt was.. Gelukkig is alles nu weer goed met haar en speelt ze heel veel :).. Groetjes Nicolukuh
Wednesday 11 October 2006 om 09:04 uur

anita (gast) ip: 62.234.61.***
Hoi Jolanda, Koop nooit maar dan ook nooit een pup bij puppykennel. Het ziet er allemaal gelikt uit maar ik kan uit ervaring spreken. Mijn vriendin en ik zijn ook de dupe geworden van 2 zieke pups. Mijn teckel heeft het kennelsyndroom waardoor hij angstig en agressief is. Na meerde e-mails waar ik nooit antwoord op heb gehad, en meerdere telefoontjes, (antwoordapparaat) heb ik de moed maar opgegeven. Anita
Thursday 18 January 2007 om 12:23 uur

pris (gast) ip: 212.83.240.***
Heb daar een chihuahua gekocht en ben de volgende dag gelijk naar de dierenarts gegaan omdat ik het niet vertrouwde en ze had oormijt was niet volledig geent en ze heeft een bovenbijt (de tanden slaan over mekaar heen) en ik wist niet eens of ze goed ontwormd was maar voor de rest was ze gezond maar ik raad het je af om daar een hondje te kopen want het zijn broodfokkers heb er spijt van dat ik daar een hondje gekocht heb maar kan haar niet meer missen maar ga daar nooit meer naartoe Groetjes Priscilla
Wednesday 30 January 2008 om 15:55 uur

Mark (gast) ip: 194.151.176.***
Nooit kopen een pup van puppykennel.nl. broodfokker unvertrouwbaar profiteurs
Tuesday 12 February 2008 om 00:16 uur

anoniempje (gast) ip: 86.83.234.***
ga daar aub nooit je hond kopen meer dood dan levend alleen maar dierenarts bezoeken enz mankeren van alles. gr
Monday 18 February 2008 om 17:16 uur

Kawa (gast) ip: 87.211.100.***
We bought a rottweiler from the puppykennel.nl the pup has mange (parasites) caused by unhygenic conditions the pup also has been diagnosed with elbow dysplasia, from bad breeding
Thursday 21 February 2008 om 01:17 uur

nathalie (gast) ip: 81.71.171.***
Wij hebben onze cavalier bij www.puppykennel.nl ze was de 1e week verkouden. nu mankeerd ze gelukkig niks, en is ze gezond.
Thursday 1 May 2008 om 18:13 uur

Nicolette
en haar moeder????? O ja, dat was niet belangrijk....
Thursday 1 May 2008 om 19:54 uur

Jorisje
Tuurlijk is de moeder niet belangrijk! Dat ze bij elke loopsheid een nestje krijgt, totdat ze te oud is en afgedankt wordt wat geeft het! Als de pupjes maar lekker goedkoop zijn en met een beetje mazzel ook nog gezond. Daar gaat het toch om? (bij sommige niet nadenkende mensen)
Friday 2 May 2008 om 01:44 uur

Monique (gast) ip: 86.90.229.***
Hallo allemaal; Ik raad je aan inderdaad niets te kopen bij deze puppykennel. Het ziet er inderdaad goed verzorgd uit, maar als er iets met je gekochte hondje aan de hand is, reageren ze gewoon niet. Mijn hondje is na twee dagen dood en doodziek geweest vanwege de kennelkuch. Ze wilden dat ik helemaal voor naar Antwerpen reed om hem daar door een dierenarts te laten onderzoeken! Ik heb een dure dwergkees gekocht; nu het blijkt een gewone keeshond te zijn. Dus veel te veel betaald. Ze bieden je alleen aan om de hond terug te brengen, waar je inmiddels een band mee hebt. Gedeeltelijk geld teruggeven doen ze niet. Ik ga ze een proces verbaal laten opmaken wegens fraude! Zegt het voort-zegt het voort!
Friday 2 May 2008 om 09:59 uur

Pagina | 1 | 2 | 3 | 4 |